معرفی بهترین شیرآلات ایرانی

در سال‌های اخیر بسیاری از افراد به خرید شیرآلات ایرانی روی آورده‌اند. دلیل این موضوع هم استفاده از تجهیزات پیشرفته برای ساخت شیرآلات توسط شرکت‌های ایرانی و افزایش کیفیت محصولات آن‌ها است این روزها دیگر نمی‌توان تفاوت زیادی بین شیرآلات خارجی و بهترین شیرآلات ایرانی قائل شد. چراکه اکثر شیرآلات ایرانی محصولات خود را با استفاده از قطعات خارجی مانند کارتریج تولید می‌کنند. همین امر باعث شده تا شیرآلات تولیدی در داخل کشور هیچ تفاوتی با شیرآلات خارجی نداشته باشند و حتی ازنظر قیمت نسبت به شیرآلات خارجی بسیار مناسب‌تر هم باشند.

درصورتی‌که انتخاب شما هم انواع شیرآلات بهداشتی ایرانی است، بهتر است بدانید بهترین شیرآلات باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند و نکات پیش از خرید آن‌ها را بدانید.

بهترین شیرآلات ایرانی چه ویژگی هایی دارند؟

خرید محصولات ایرانی علاوه بر اینکه به پیشرفت اقتصادی کشور کمک می‌کند دارای مزایای دیگری هم هست.

  • جنس مرغوب

بهترین شیرآلات ایرانی از متریال باکیفیت و مرغوب ساخته می شوند. به همین خاطر دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند. اغلب شرکت ‌های ایرانی که در زمینه تولید شیر های بهداشتی فعالیت می کنند بر اساس استانداردهای جهانی و ملی محصولات خود را تولید می کنند. همین امر نشان می دهد که تا چه اندازه به کیفیت و ساختار محصولات خود اهمیت می دهند.

  • خدمات پس از فروش و گارانتی

همانطور که در ابتدای بحث اشاره کردیم محصولات ایرانی معمولاً دارای ضمانت نامه هستند. به همین خاطر خریداران می توانند با خیال آسوده این محصولات را تهیه کنند. یکی از کارهایی که برندهای تولید کننده ایرانی برای جلب رضایت مشتریان انجام می دهند، ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت نامه برای محصولات خودشان است. به این صورت به مشتریان ثابت می کنند که کیفیت محصولات آن ها به قدری بالا است که به راحتی حاضر می شوند، برای آن ها گارانتی تعویض در نظر بگیرند.

  • قیمت پایین تر نسبت به نمونه های خارجی

به خاطر اینکه بهترین شیرآلات ایرانی در داخل کشور تولید می شوند، قیمت کمتری از نمونه های خارجی دارند. معمولاً واردات محصولات خارجی وابسته به نوسانات نرخ ارز است و همین امر باعث می‌شود تا قیمت این محصولات روز به روز افزایش پیدا کند، اما نمونه های تولید شده در داخل علاوه بر کیفیت خوبی که دارند قیمت مناسبی هم دارند. تعرفه هایی که برای تعیین قیمت در نظر گرفته می شود متناسب با متریال به کار رفته برای ساخت این شیرها است.

  • نصب آسان

یکی از مهم ترین نکاتی که پیش از خرید انواع شیر های بهداشتی باید به آن ها توجه داشته باشید نصب آسان است. گاهی اوقات ممکن است شما نیاز داشته باشید به هر دلیلی شیر آلات را باز کنید. اگر نصب این محصولات آسان باشد، هر کس به تنهایی خودش می تواند این کار را انجام دهد و نیازی نیست که با تعمیرکار یا نیروهای فنی تماس بگیرد؛ بنابراین بهترین شیرآلات ایرانی باید نصب آسانی داشته باشند.

  • طول عمر بالا

محصولات ایرانی با کیفیت برای اینکه بتوانند جای خود را در خانه های ایرانیان باز کنند، باید ماندگاری و طول عمر بالایی داشته باشند. همانطور که می دانید شیرآلات جزء اصلی ترین محصولاتی هستند که هنگام ساخت خانه از آن ها استفاده می‌شود و کمتر کسی است که هرسال شیرهای بهداشتی منزل را عوض کند؛ بنابراین این اقلام باید دارای طول عمر بالایی باشند تا بتوانند مشتریان را راضی کنند. پس توجه داشته باشید که هنگام خرید این محصولات ایرانی دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند. در غیر اینصورت نمی‌توانند در بین لیست بهترین شیرآلات قرار بگیرند.

  • تنظیم فشار آب

در سال‌های گذشته که فشار آب در اکثر شهرهای ایران کاهش پیدا کرده، بهترین شیرها نمونه هایی هستند که بتوانند فشار آب را به صورت مطلوب و دلخواه تنظیم کنند. برخی از شرکت‌های ایرانی به خاطر مشکل فشار آب در طراحی شیرآلات خود از تکنیک هایی استفاده می کنند که فشار آب افزایش پیدا کند؛ بنابراین هنگام خرید به این نکته هم توجه داشته باشید که بهترین نمونه های ایرانی بایستی فشار آب مطلوب را حفظ کنند و مشکل چکه کردن یا هدر رفت آب نداشته باشند.

  • گارانتی

این محصولات معمولاً دارای گارانتی هستند و در صورتی که پس از خرید با هرگونه مشکلی مواجه شوید به راحتی می توانید به فروشگاه مربوطه مراجعه کنید و از گارانتی محصول استفاده کنید.

 پیش از خرید بهترین شیرآلات ایرانی به این نکات توجه کنید!

بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات به ظاهر آن توجه می‌کنند و دقت چندانی به جنس و کیفیت شیر حمام یا آشپزخانه ندارند. غافل از اینکه اگر کیفیت بدنه مناسب نباشد، پس از مدت کوتاهی در برابر رطوبت و آب زنگ می زند و ظاهر فریبنده آن که باعث خرید محصول شده بود دیگر مثل روز اول جذاب و زیبا نخواهد بود.

به همین خاطر توجه به نکات مهم هنگام خرید شیرالات منزل ضروری است. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع شیرآلات

اولین نکته ای که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید، این است که چه نوع شیرآلاتی را برای منزل خود نیاز دارید. به عنوان مثال شیر های اهرمی را می پسندید یا قصد دارید از شیرهای توکار استفاده کنید؟

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی انواع شیرهای هوشمند، شیرآلات رنگی و … تولید می شوند که هر یک ویژگی ها و خصوصیات گوناگونی دارند؛ بنابراین هنگام خرید ابتدا دقت کنید که کدام یک از انواع این شیرها به درد شما می خورند و برای آشپزخانه، حمام یا روشویی شما مناسب هستند.

  • جنس بدنه

پس از انتخاب نوع شیر حالا نوبت به جنس بدنه می‌رسد. اگر شیرآلات منزل از جنس با کیفیت تولید نشده باشند، پس از مدت کوتاهی زنگ می‌زنند و کارایی خود را از دست می دهند. هنگام خرید دقت کنید شیرآلاتی که انتخاب می کنید از آلیاژ های با کیفیت مانند برنج تولید شده باشند. هرچه شیرها سنگین تر باشد نشان می‌دهد که کیفیت آن ها بهتر است. در فروشگاه های معتبر ایرانی جنس آلیاژ در فهرست مشخصات محصول قید می شود؛ بنابراین قبل از خرید از این نکته اطمینان حاصل کنید.

  • نوع آبکاری

با توجه به اینکه شیرآلاتی که شما خریداری می کنید باید در محیط های مرطوب ماندگاری داشته باشند، بنابراین به آبکاری آن ها نیز توجه داشته باشید. آبکاری علاوه بر ظاهر زیبایی باید مقاومت و ماندگاری هم داشته باشد. شیرآلاتی که دارای آبکاری باکیفیتی باشند، به راحتی تمیز می شوند و جای لکه آب روی آن ها باقی نمی ماند. بهترین شیرآلات ایرانی دارای سه نوع آبکاری هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • آبکاری pvd

یکی از روش‌های جدید آبکاری که توسط بهترین شرکت‌های تولید کننده ایرانی استفاده می‌شود، PVD است. این نوع آبکاری کاملاً ضد لک و ضد خش است و دوام و ماندگاری شیرآلات را افزایش می دهد.

  • آبکاری رنگی

امروزه در بیشتر آپارتمان های مدرن برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه و یا سرویس های بهداشتی از رنگ های متنوع استفاده می شود. به همین خاطر بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از شیر های رنگی متناسب با طراحی دکوراسیون آشپزخانه یا سرویس های بهداشتی استفاده کنند. همین نیاز باعث شده تا آبکاری شیر های بهداشتی با رنگ های متفاوتی وجود داشته باشد. البته در گذشته شیرآلات سفید و طلایی بسیار مرسوم بودند، اما امروزه انواع رنگ های فانتزی مانند قرمز، آبی، زرد، سبز و … نیز برای آبکاری شر آب مورد استفاده قرار می گیرند.

  • آبکاری نیکل و کروم

یکی از روش های بادوام و قدیمی آبکاری شیرهای منزل آبکاری نیکل کروم است که هم دوام و ماندگاری بالایی دارد و هم قیمت مناسبی دارد. بیشتر شیر های موجود در بازار دارای این نوع آبکاری هستند و کیفیت آن ها نیز بسیار مناسب است.

همچنین نوع آبکاری در تمیز کردن شیرآلات نیز نقش مهمی ایفا می‌کند و برای از بین بردن جای لکه آب، انگشتان دست یا هرگونه کثیفیو لکه باید به نوع آبکاری شیرآلات توجه نمود.

معرفی بهترین شیرآلات ایرانی

پس از بررسی ویژگی ها و اشاره به نکات مهمی که قبل از خرید محصولات ایرانی باید به آن ها توجه داشته باشید، حالا نوبت به آن می رسد که یکی از بهترین نمونه های شیرآلات ایرانی با کیفیت را معرفی کنیم.

برند طاها شیر که تولید شرکت صنایع تولیدی شیرآلات طاها می باشد. جزو بهترین نمونه های تولید شده در داخل کشور می باشند. ما با تمرکز بر دانش و فناوری متخصصان داخلی و استفاده از مدرن ترین تجهیزات، انواع شیرآلات را مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید می کند. در ادامه با برخی از محصولات تولیدی ما آشنا خواهید شد

بهترین شیرآلات آشپزخانه ایرانی

یکی از اصلی ترین کالاهایی که برای شیرآلات آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد شیر ظرفشویی است. به خاطر اینکه به دفعات در یک روز مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید دارای کیفیت بالایی باشد. رطوبت و املاح موجود در آب می تواند به سرعت باعث ازبین رفتن فلز روی بدنه شود و شیر ظرفشویی را فرسوده کند. به همین خاطر باید دقت کنید از محصولاتی استفاده کنید که از جنس های با کیفیتی ساخته شده باشند و دارای آلیاژ های مقاوم در برابر خوردگی و سایش باشند. همچنین این محصول باید بدون سرب باشد تا سلامت آب مصرفی خانواده را حفظ کند.

  • شیر ظرفشویی طاها شیر  کد ۳۰۷

شیر ظرفشویی کد ۳۰۷ سفید طلایی  یکی از انواع محصولات طاها شیر است که دارای آبکاری کروم می باشد. این محصول با کیفیت ظاهر بسیار جذابی که دارد ، با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شود.

شیر ظرفشویی کد 307

بهترین شیرآلات روشویی ایرانی

درست است که هنگام خرید شیر روشویی ظاهر و زیبایی آن ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، اما این کالاها باید کاربردی باشند و کیفیت و ماندگاری بالایی داشته باشند، برند طاها شیر با تولید انواع شیر روشویی با استفاده از بهترین مواد اولیه و با پیشرفته ترین تجهیزات روز جهان و با تنوعی بی بدیل سعی در رفع نیاز همه مصرف کنندکان را دارد.

  • شیر روشویی طاهاشیر کد ۳۱۰

یکی از محصولات برند طاها شیر، شیر روشویی کد ۳۱۰ است. این مدل دارای آبکاری با رنگ های کروم و سفید طلایی است که دارای کیفیت بسیار بالایی است و با استفاده از پرلاتور های کم مصرف در آن باعث صرفه جویی در مصرف آب و همچنین افزایش فشار آب شده است و جلوه زیبایی را به دکوراسیون خانه شما میدهد.

شیر روشویی کد 310

بهترین شیرآلات حمام ایرانی

در سرویس های بهداشتی و حمام باید از محصولات باکیفیت استفاده شود. همانطور که می دانید شیر حمام در معرض رطوبت بالایی قرار دارد؛ بنابراین باید از نظر کیفیت در حد بالایی قرار داشته باشد. به همین خاطر هنگام خرید این محصول علاوه بر زیبایی ظاهری حتماً به نوع شیر و کیفیت آن هم توجه داشته باشید. در سال‌های اخیر انواع مدل های توکار و روکار شیر حمام تولید می شوند که هر یک دارای کاربردهای گوناگونی هستند.

  • شیر حمام طاها شیر مدل پرنس

این مدل از نظر کیفیت در درجه بالایی قرار دارد. مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شود، دارای ظاهر بسیار شیک و جذابی است و در چهار رنگ کروم، طلایی مات، طلایی و سفید کروم تولید می شود.

یکی از نکاتی که هنگام خرید شیر توالت باید به آن توجه داشته باشید این است که شرکت تولید کننده باید برای صرفه جویی در مصرف آب از پرلاتور کم مصرف استفاده کند. در کارخانه طاها شیر با توجه به اهمیت صرفه جویی در مصرف آب، در انواع شیر های دستشویی و توالت از پرلاتور های کم مصرف استفاده می شود و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و متریال های با کیفیت انواع شیر توالت شیک و بادوام  در رنگ های مختلف تولید می شوند.

بهترین شیر توالت ایرانی

یکی از نکاتی که هنگام خرید شیر توالت باید به آن توجه داشته باشید این است که شرکت تولید کننده باید برای صرفه جویی در مصرف آب از پرلاتور کم مصرف استفاده کند. در مجموعه طاها شیر با توجه به اهمیت صرفه جویی در مصرف آب، در انواع شیر های دستشویی و توالت از پرلاتور های کم مصرف استفاده می شود. این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و متریال با کیفیت انواع شیر توالت شیک و بادوام را در رنگ های مختلف تولید می کند.

  • شیر توالت طاها شیر مدل بنیتا

شیر توالت مدل بنیتا یکی از نمونه های با کیفیت تولید شده در شرکت طاها شیر است که دارای سه رنگ سفید، سفید مات و آبکاری کروم است.

کلام پایانی

 توجه داشته باشید که هنگام خرید شیرآلات علاوه بر ظاهر و زیبایی آن ها باید به نکات دیگری هم توجه داشته باشید که از جمله آن ها می توان به جنس شیر، ماندگاری و دوام بالا، نوع شیر، آبکاری و قیمت شیرآلات بهداشتی میتوان اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماتماس با ما